GDPR pre správcov bytových domov

od 100 €
od 14 dní
Mám záujem o cenovú ponuku
službapopisčasový odhad
Vstupná analýza súčasného stavuZmapovanie toku osobných údajov, zmapovanie účelov spracúvania osobných údajov a určenie právnych základov pre jednotlivé spracovateľské činnosti, na základe dotazníka.   V prípade, ak z analýzy vyplynie, že osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu prevádzkovateľa, vypracovanie balančných testov na potvrdenie aplikovateľnosti oprávneného záujmu ako právneho základu (napr. prípade kamerových systémov, kontrola dochádzky podľa otlačku prsta a pod.)2 – 4 hod.             1,5 – 2 hod./1 test
Vypracovanie záznamov o spracovateľských činnostiachVypracovanie záznamov o spracovateľských činnostiach podľa aktuálneho stavu u prevádzkovateľa na základe výstupov vstupnej analýzy.2 – 4 hod.
Vypracovanie internej politiky ochrany osobných údajovInterný dokument, ktorý komplexne opisuje politiku ochrany osobných údajov prevádzkovateľa.2 – 3 hod.
Popis prijatých bezpečnostných opatrení a návrh na prijatie ďalších bezpečnostných opatrení (bezpečnostná dokumentácia)Posúdenie bezpečnosti prijatých opatrení a vypracovanie interného dokumentu  obsahujúceho popis technických a organizačných opatrení prijatých prevádzkovateľom na ochranu osobných údajov.   Podľa potreby – návrh na prijatie bezpečnostných opatrení, ktoré Vám na základe analýzy súčasného stavu odporúčame prijať nad rámec súčasných opatrení.3 – 5 hod.
Vypracovanie internej smernice riešenia tzv. bezpečnostných incidentovInterný dokument obsahujúci popis postupu v prípade bezpečnostného incidentu vrátane oznámenia Úradu na ochranu osobných údajov a dotknutej osobe so vzormi na plnenie uvedených oznamovacích povinností a vzorom záznamu o priebehu bezpečnostného incidentu.1 – 2 hod.
Vypracovanie poverenia na spracúvanie osobných údajovVypracovanie vzorových poverení na spracúvanie osobných údajov pre jednotlivé okruhy poverených osôb spolu so záväzkom mlčanlivosti poverených osôb.2 – 4 hod.
Nastavenie informačnej povinnosti voči dotknutým osobámVypracovanie dokumentu na plnenie informačnej povinnosti voči dotknutým osobám (zamestnanci, zákazníci, členovia a pod.). Vypracovanie informačnej povinnosti na webovú stránku prevádzkovateľa vrátane  informácie ku cookies na webovej stránke v súlade s GDPR, Smernicou o e-Privacy a  Zákonom o elektronických komunikáciách. Vypracovanie informačnej povinnosti do e-mailovej komunikácie.3 – 5 hod.
Vypracovanie súhlasu dotknutej osobyVypracovanie vzorového dokumentu, ktorý sa použije v prípadoch, kedy právnym základom spracúvania osobných údajov bude súhlas dotknutej osoby. Zmapovanie, od ktorých konkrétnych osôb je potrebné udelenie súhlasu so spracúvaním osobných údajov a podľa dohody vypracovanie jednotlivých súhlasov.1 – 2 hod.
Zodpovedná osobaPosúdenie, či prevádzkovateľovi vznikla povinnosť určenia zodpovednej osoby. Vypracovanie vzoru ustanovenia zodpovednej osoby.1 – 2 hod.
Analýza sprostredkovateľov a vypracovanie zmlúv o spracúvaní osobných údajov sprostredkovateľmiDetailne posúdime, v ktorých prípadoch u Vás dochádza k sprostredkovaniu osobných údajov a vypracujeme návrh zmluvy o spracúvaní osobných údajov pre konkrétnych sprostredkovateľov alebo zrevidujeme už uzavreté zmluvy z hľadiska ochrany osobných údajov.1 – 3 hod.   1 – 3 hod./zmluva
Posúdenie vplyvu na ochranu osobných údajov (DPIA)Predbežné posúdenie, či Vaša spoločnosť musí vykonať tzv. DPIA – posúdenie vplyvu na ochranu osobných údajov.   V prípade, ak sa na Vás vzťahuje zákonná povinnosť vykonania posúdenia vplyvu na ochranu osobných údajov – vykonanie posúdenia vplyvu na ochranu osobných údajov.1 hod.       dohodou podľa charakteru spracovateľských operácií
Právna analýzaVypracovanie podrobnej analýzy k špecifickým aspektom spracúvania osobných údajov u konkrétneho prevádzkovateľa s ohľadom na aktuálne usmernenia Úradu na ochranu osobných údajov, Európskeho výboru pre ochranu údajov a rozhodovaciu prax vrátane súdnej praxe.  dohodou podľa charakteru spracovateľských operácií
Manuál na použitie GDPR dokumentácieStručný prehľad vypracovaných dokumentov s informáciou o ich použití.poskytujeme ako bonus k dokumentácii

Referencie od klientov

Chcem sa Vám poďakovať za spoluprácu na profesionálnej úrovni. S Vašimi službami sme boli veľmi spokojní.

Miroslav Kováč Spoločenstvo vlastníkov domov ul. SNP 25,27,29 v Modre

Chcem sa Vám poďakovať za spoluprácu na profesionálnej úrovni. S Vašimi službami sme boli veľmi spokojní.

Miroslav Kováč Spoločenstvo vlastníkov domov ul. SNP 25,27,29 v Modre

Chceli by sme poďakovať advokátskej kancelárii AKMV za spoluprácu k založeniu zubnej ambulancie KA-Dent s.r.o.  Skvelý profesionálny tím nám pomohol v krátkej dobe pripraviť všetkú potrebnú dokumentáciu k založeniu zubnej ambulancie.  Môžem len odporučiť AKMV advokátsku kanceláriu za výbornú komunikáciu a jednoduché vysvetlenie všetkých potrebných otázok .  Tešíme sa aj na ďalšiu spoluprácu.

ambulancia KA-Dent s.r.o.

Touto cestou by som sa chcela poďakovať pani advokátke JUDr.Veronike Michalíkovej, MBA a spoločnosti AKMV za profesionálny, zodpovedný a ľudský prístup pri riešení môjho prípadu, ktorý som považovala už za stratený vplyvom vonkajších okolností a za jeho úspešné dotiahnutie do kladného konca. Na základe svojich skúseností a vytrvalosti firmy, AMKV advokátsku kanceláriu, s.r.o. ju vrele odporúčam a ešte raz ďakujem za poskytnuté služby.

doc. RNDr. Alena Dubcová, CSc.

AKMV sú profesionáli. Od začiatku boli ochotní, nápomocní, spoľahliví a komunikácia s nimi bola ľahká a efektívna. Záležalo im a všetko brali seriózne. Sme veľmi spokojní a vďační.

Dr. stom. Oliver Beluš, MUDr. Alena Felszeghy Krasnodent s.r.o.

S poskytnutými službami advokátskej kancelárie AKMV pri zakladaní agentúry dočasného zamestnávania , najmä s ohľadom na profesionálny prístup, komplexnosť zastúpenia, promptnosť konania, ústretovosť a tiež s vypracovaním potrebných dokumentov som bola veľmi spokojná, taktiež ďakujem za vykonané zmeny a želám Vám veľa spokojných klientov.

Stanislava Šutá awite s. r. o.

Chceli by sme sa poďakovať AKMV advokátskej kancelárie s.r.o., konajúcej prostredníctvom JUDr. Veroniky Michalíkovej, MBA za poskytnuté služby v oblasti povolenia na vykonávanie činnosti agentúry dočasného zamestnávania. Všetko prebehlo rýchlo. Bola milá, ústretová, ochotná. Advokátska kancelária podala kvalitnú, profesijnú odbornú pomoc s ktorou bola naša spoločnosť nadmieru spokojná. Môžeme len odporučiť.

Secucamp-Jobline s.r.o

Veľmi rada by som Vám chcela poďakovať za vybavenie mojej s.r.o.a za všetko čo s ňou súviselo. Ušetrili ste mi veľa času a nervov. Želám Vám veľa pracovných a osobných úspechov.

MUDr. Darina Horváthová DH-dent s.r.o. 

Spoločnosť AKMV som oslovil kvôli pomoci so všetkými procedúrami a postupmi pre získanie povolenia Agentúry dočasného zamestnávania na Ústredí práce, sociálnych vecí a rodiny a následného zápisu do OR. Počas celého procesu boli vždy veľmi profesionálni a ochotní pomôcť pri príprave veľkého množstva dokumentov pre podanie žiadosti o povolenie a taktiež poskytli aj potrebné podklady. Celý proces zabezpečili rýchlo a bezproblémovo. Spoločnosť AKMV môžem len odporučiť.

Ing. Jakub Žemla, konateľ spoločnosti Ergasia recruitment spol. s r. o.

Po zlej skúsenosti s jednou bratislavskou právnickou firmou ( nechceme menovať ), sme vyhľadali služby Vašej spoločnosti AKMV, kde sme boli s právnickymi službami, ktoré poskytuje Vaša spoločnosť, v maximálnej možnej miere spokojní. Vrelo môžeme odporučiť Vašu spoločnosť. Chceli by sme osobitne poďakovať Vám pani JUDr. Veronika Michalíková, MBA . Prajeme veľa osobných aj pracovných úspechov.

Vladimír Kadlčík, konateľ spoločnosti Workcontrol s.r.o.

Práca s Vami bola rýchla, reakcie boli okamžité, za čo Vám ďakujeme. Spokojnosť na 100%.

Alojz Kristl AMK GOLD,s.r.o.

V mene spoločnosti c2i s.r.o. ďakujeme advokátskej kancelárii AKMV za výbornú a profesionálnu spoluprácu pri vybavovaní víz pre občanov tretích krajín. Oceňujeme rýchle odpovede, ústretovosť a maximálnu ochotnu pomôcť. Prajem im veľa úspechov v ďalšej práci a ešte veľa spokojných klientov.

Daniela Dániel c2i s.r.o.

Boli sme veľmi spokojní, ďakujeme.

Ing. Mária Urbanová SIMERIS s.r.o.

So službami advokátskej spoločnosti AKMV sme nadpriemerne spokojní. Pomohli nám pri etablovaní slovenskej pobočky a s pani Michalíkovou a jej tímom spolupracujeme aj naďalej čo nás veľmi teší. Ich prístup je vždy na vysokej odbornej aj profesionálnej úrovni.

Veronika Belová Shiji Slovakia s.r.o.

Vysoko oceňujem za spoločnosť AQSP s.r.o. pri založení ADZ promptné riešenie, fundované odpovede, príjemné vystupovanie a profesionálny prístup.

Mirka Sláviková AQSP s.r.o.

So službami advokátskej kancelárie sme veľmi spokojní, reagujú veľmi rýchlo a profesionálne na všetky naše požiadavky, veľmi nám pomohli.

Stanislava Jančárová MM weld, s.r.o.

Som veľmi rada, že som sa rozhodla práve pre túto advokátsku kanceláriu. Ak som niečomu nerozumela, reagovali pohotovo a zrozumiteľne.  V prípade potreby využijem opäť služby tejto advokátskej kancelárie. Ďakujem za pomoc a prajem veľa spokojných klientov.

MA. Ivana Kovárová P.a.Mamut s.r.o.

So službami advokátskej spoločnosti AKMV sme nadpriemerne spokojní. Pomohli nám pri etablovaní slovenskej pobočky a s pani Michalíkovou a jej tímom spolupracujeme aj naďalej čo nás veľmi teší. Ich prístup je vždy na vysokej odbornej aj profesionálnej úrovni.

Veronika Belová Shiji Slovakia s.r.o.

Z mojej strany maximálna spokojnosť s právnymi službami tejto advokátskej kancelárie. Nikam som nemusel chodiť, všetko vybavené online. Ešte raz ďakujem veľmi pekne.

Marián Podmanický
257 hodnotení na Google
4,8

Otázky z poradne

Predaj (zubnej) ambulancie

S predajom (nielen) zubnej ambulancie Vám naša advokátska kancelária rada pomôže, neváhajte ná kontaktovať na recepcia@akmv.sk

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Zmluva o výkone funkcie konateľa

Zmluva o výkone funkcie konateľa je právny dokument, ktorým sa upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou a jej konateľom. Uzatvára...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Zmeny právnej formy

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ
Zobraziť všetky z rovnakej kategórie