Výmaz predmetov podnikania

Zúženie predmetov podnikania si vyžaduje komunikáciu s viacerými úradmi. Ešte predtým je však nevyhnutné vypracovanie dokumentácie v rámci spoločnosti: zápisnica z valného zhromaždenia, ak má spoločnosť viacerých spoločníkov, alebo rozhodnutie jediného spoločníka. Celý proces zabezpečíme za vás.

250 € vrátane DPH a poplatku do OR
7 dní priemerná doba vybavenia
Mám záujem o výmaz činností z OR

Následne sa podáva žiadosť živnostenskému úradu, ktorej prílohu tvorí jeden z uvedených dokumentov. Zo živnostenského úradu Vám vystavia potvrdenie o tom, že mu bola podaná žiadosť na výmaz predmetov podnikania a takéto potvrdenie potom tvorí povinnú prílohu pri návrhu na zmenu údajov do obchodného registra. Nakoniec zostáva ohlásiť zúženie predmetu podnikania daňovému úradu.

Ako to prebieha?

  • vypracovanie všetkých potrebných dokumentov
  • podanie žiadosti o výmaz predmetov podnikania na živnostenský úrad
  • podanie návrhu na zmenu údajov v obchodnom registri
  • ohlásenie zmien príslušným úradom

Referencie od klientov

Práca s Vami bola rýchla, reakcie boli okamžité, za čo Vám ďakujeme. Spokojnosť na 100%.

Alojz Kristl AMK GOLD,s.r.o.
204 hodnotení na Google
4,9

Otázky z poradne

Zmeny v akciovej spoločnosti – čo potrebujem do obchodného registra

Máme záujem vykonať zmeny v obchodnom registri týkajúce sa našej akciovej spoločnosti, ktorá má vydané listinné akcie. Momentálne som jediným akcionárom...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Zmena konateľa s.r.o. – kedy nastanú účinky?

Dobrý deň, mám prosbu o radu. Na Vašej web stránke je článok o zmene konateľa spoločnosti. Nakoľko nastala zmena konateľa...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ

Zlúčenie spoločnosti

Mám dve spoločnosti obe s.r.o., jednu skoro nepoužívam, nemá dlhy. Chcem ju zlúčiť do druhej. Aký je postup zlúčenia? Na...

PREČÍTAŤ ODPOVEĎ
Zobraziť všetky z rovnakej kategórie